torsdag 30. mai 2013

Et lite ras :)

Et lite ras av bilder jeg har scrappet i det siste :) 

 Jeg og snuppa i terapibadet for første gang:

Jeg har to gode venninner som også har unger som er født i september, dette er fra den første gangen vi tok ungene med på hyttetur :) 
 

17 Mai:

Første gang på stranda:

Sandra sine første skritt, 2 dager før hun ble 1 år:

Nå har vi faktisk nydelig sommervær her oppe i Lofoten med over 20 grader :D Jeg og Sandra har allerede vært på stranden 3 dager og jeg håper vi kommer oss dit i morgen en liten tur(hun skal nemlig på pappa helg). I fjord kom vi oss bare på stranden 2 ganger!! så håper virkelig vi får en fin sommer i år med mye sol og fin temperatur! 

Sandra er i strålende humør om dagen, jeg har heldigvis hatt fri hele uken så hun har fått være borte fra barnehagen onsdag, torsdag og fredag slik at vi kunne bruke hele dagen på stranden og bare kose oss og nyte finværet nå som vi faktisk har det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥