torsdag 18. april 2013

Er så glad :)

Jeg koser meg om dagen og nyter livet slik det er! 
Så godt å leve igjen om jeg kan si det på den måten :D

En ting jeg har hatt lyst til lenge er å kjøpe meg leilighet! 
Her vi bor nå er alt for stort til meg å snuppa, vi har ikke bruk for to etg. En del penger går i strøm og husleie. Penger som jeg heller kan bruke på noe som blir mitt til slutt :)
Så i dag har jeg vært i banken å jeg får lån til å kjøpe meg noe! Så nå er det bare å krysse alt man har så den drømmen kan bli oppfylt :) 
Har et par leiligheter som jeg vet kommer ut på salg snart, akkurat der jeg vill bo. Så dette blir veldig spennende :D 

Det å få et skikkelig hjem til snuppa syns jeg er veldig viktig. En plass som er stabil å det å vite at det er mitt og der skal vi bo lenge blir helt fantastisk! 
Å ikke minst få et stort soverom til snuppa, nå har hun bare en liten innhuk så jeg unner henne virkelig et eget stort rom. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥