mandag 4. juli 2011

Heklet kjole


I dag fikk jeg ENDELIG ferdig kjolen jeg har heklet til snuppa. 
Begynte i påsken så har holdt på en stund med den.(eller hadd den liggende en stund) 
Hadde montert den helt ferdig for noen dager siden. Men hadde klart å klippe galt så det begynte å rakne opp på forstykket rundt knytingen. Så da var det bare å å rekke opp alt jeg hadde festet og hekle forstykket på nytt. blaa!! ganske så surt ja!
Har aldri heklet kler før så det var veldig morsomt.
Oppskriften fant jeg her:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=20&lang=no
Har gjort litt forandringer: heklet kanten lik rundt halsen og nede. Har heller ikke laget de pongpongene som skal knytes rundt.
Så nå tenkte jeg å hekle små sko som jeg skal ha til.

3 kommentarer:

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥