mandag 9. desember 2013

Oppdatering

Nå er det lenge siden jeg har blogget, og det har skjedd mye siden i mai.

Det største er at jeg har kjøpt meg leilighet :D etter mange budrunder, vant jeg tilslutt og fikk den leiligheten som jeg hadde mest lyst på. Deler oppgang med ei av venninnene mine så det er perfekt! Mye lettere med det å være alenemamma, nå kan jeg springe på butikken selv om snuppa har lagt seg. Bare det er helt fantastisk å ha mulighet til å gjøre. 
Har fått meg verdens beste nabo! 

Nå begynner det å bli bra her, etter at jeg har malet veggene i stua (hadde en turkis vegg og resten hvite) og i gangen (som var limegrønn) i en grå/bers farge, er superfornøyd og nå holder jeg på å skal bli enig med meg selv om hvordan jeg skal ha det på veggene (det er ikke så lett) 

vi trives veldig godt selv om det ikke føles helt som hjemme ennå, men det kommer etter hvert :) 
Snuppa har fått sitt eget soverom, noe som jeg syns er helt fantastisk! Alle lekene hennes er der inne så jeg slipper å ha dem på stua som jeg hadde før. 

Er så godt å få min plass, bare det å flytte bort fra der som jeg og xn bodde kan ikke beskrives :)

I slutten av august var jeg på "husmor" ferie til en av mine beste venninner som bor i Trondheim, det var utrulig godt å komme seg bort å gjøre noe bare meg. Så det skal jeg prøve å få gjort en gang i året.

Har ikke fått gjort så mye handarbeid eller scrapping, scrappeet en side til bom boka mi, ellers har jeg strikket en kjole til Sandra og holder på med en genser til meg selv.  Så har ikke vært noe produktivt i år. Motivasjon har  bare ikke vært der,. 

Det har vært et veldig tøft år, med noen høydepunkter så nå gleder jeg meg til 2013 er ferdig! Heldigvis har jeg verdens beste datter som gjør dagene gode! 

Bilder kommer etterhvert :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥