torsdag 28. mars 2013

Når snuppa er hos pappaen...

I dag dro snuppa til pappaen for å være til fredag.. Så da er det bare å få tiden til å gå...
I kveld har jeg faktisk klargjort til å begynne å scrappe nytt familiealbum til meg å snuppa. 
Skal scrappe et helt nytt familiealbum helt fra hun er nyfødt uten bilder av Mikael og guttene. så skal hun få det gamle der pappaen og brødrene er i. Jeg ønsker å ha et familiealbum som jeg kan vise frem uten at min x er i den... Så håper det blir som jeg tenker... 

Så godt å kjenne at lysten til å scrappe kommer sakte men sikkert. Den har vært helt borte siden i november så nå gleder jeg meg til å begynne igjen.. 

Er ferdig med strikkingen til lille Elliott, han fikk tingene i dag og jeg klarte selvfølgelig å glemme og ta bilde av det :/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥