onsdag 11. juli 2012

Et lite bilderas igjen :D

Da har jeg fått laget disse LOene siden sist:

Jeg og Mikael på sykkeltur med de nye syklene:


17 Mai: En veldig enkel LO.

Henrik 9 år. IKKE fornøyd med denne, så må nok gjøre noe med denne etter hvert.

Mikael og Sandra. Sandra har på seg kjolen som jeg også har brukt i Mikael sin bursdag. 

Denne siden ble jeg veldig fornøyd med, 

 Synd ar det blir litt stress scrapping, som vises godt på noen av sidene. men ska jeg få unna noen bilder så må det bare bli slik. Nå kommer mannen hjem fra havet etter å ha vært borte i 5 uker på søndag, også kommer guttene om ikke så veldig lenge så da blir det ikke noe scrapping på over 3 uker :/ 

Men da skal jeg finne frem hekle og strikketøy :D 

Har ennå masse igjen å scrappe til jeg kommer til dags dato. Blir ikke mindre å scrappe nå som jeg har fått nytt kamera!!

1 kommentar:

  1. Mange flotte sider du har scrappet!!! Synes du har vært veldig flink <3

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg ♥